2017年9月17日

新千歲機場航站樓酒店 Air Terminal Hotel


落機過關已經5點多
不想急趕入富良野
第一晚住在新千歲機場的
航站樓酒店Air Terminal Hotel







酒店入口旁邊就是國內線閘口



酒店門口有限定的北海道可口可樂~



LOBBY



早餐地方
雖然含早餐,但....太早了











客房面積有20平方米,算不錯











浴室都幾大







窗口風景區
酒店兩旁是國內線登機閘口
可以睇到停機坪
隔音不錯,聲音是有但可接受
沒有被嘈醒(我講我咋'')



宵夜來了...
北海道限定薯仔洋蔥粒好好食
豚塩便當都勁好食,好香



蝦膏好新鮮超正



早晨.....


2017/9月初
北海道酒店


12 則留言:

  1. 酒店就在機場內,實在太方便啦﹗

    回覆刪除
  2. 住一晚機場酒店,好過比貴的士錢出市區。

    回覆刪除
  3. 呢間酒店好似有得浸溫泉喎~ 我出年都會去北海道呀...咁真係要預多D時間去機場行下先

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係瞞不過你,係呀~酒店有送溫泉卷,不過無去
      哩個機場超多野買呀

      刪除
  4. 個宵夜豐富到............
    你一番黎就有北海道睇~~~好開心~~~我都未去過北海道~~~~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你太多好地方去喇,你果我好多都未去過^^

      刪除
  5. 估唔到機場酒店都咁正!

    回覆刪除